sâmbătă, 4 februarie 2012

Tocmai acum...in memoriam Iosif Kovacs

...cand m-am apucat si eu sa scriu amintiri...

Iosif Kovacs, fostul portar al Viitorului Vaslui, a incetat din viata acum doua zile (02.02.2012).
L-am pomenit acum cateva zile, gasindu-l intr-o fotografie a Viitorului Vaslui (penultimul de pe randul din mijloc).
De-a lungul carierei de jucător,  Kovacs a fost portar la Tractorul, Metrom şi Viitorul Vaslui. Şi-a început cariera de conducător la Romradiatoare Braşov, apoi a trecut la Metrom, iar din 1995 a venit la FC Braşov unde a ocupat mai multe funcţii de conducere pana in 2004.  Din decembrie 2010, Iosif Kovacs a revenit la FC Brasov unde a ocupat postul de preşedinte executiv. (gsp.ro)


Dumnezeu sa-l odihneasca in pace !

4 comentarii:

  1. Dumnezeu sa-l odihneasca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu in ce perioada a aparat la Viitorul Vaslui. Sunt brasovean si cert este ca in 1981 mai apara buturile Tractorului.
    Imi aduc aminte doua episoade cu el. In 1976 lotul national al Romaniei se afla in pregatire la Brasov, sustinand un meci de verificare impotriva echipei Tractorul. Meciul s-a incheiat cu un scor alb..0-0, iar Kovacs a aparat formidabil.
    Pe cand eram la piticii Tractorului imi aduc aminte ca o data Kovacs a sarit. de pe loc mai mult de 3 m.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca undeva intre '78-'80. Dupa cum se vede l-am gasit printre fotografiile vremii...

      Ștergere
    2. Dupa cum va spuneam in 1981 mai era la Tractorul, am niste articole de ziar local Drum nou din Brasov care atesta acest lucru. Trebuie verificat cand anume s-a facut acea poza cu exactitate.

      Ștergere

Ti-ai mai adus aminte si alte detalii? Scrie-le aici!